Члены типа VintasoftBufferedStream Class
В этом разделе
В следующих таблицах перечислены элементы, предоставляемые Vintasoft.Data.VintasoftBufferedStream.
Публичные Конструкторы
| Имя | Описание |
 | VintasoftBufferedStream | Overloaded. Инициализирует новый экземпляр класса с размером буфера по умолчанию 8192 байта. |
Публичные Поля
Публичные Свойства
| Имя | Описание |
 | BufferSize | Получает или устанавливает размер буфера. |
 | CanRead | Возвращает значение, указывающее, поддерживает ли текущий поток чтение. |
 | CanSeek | Возвращает значение, указывающее, поддерживает ли текущий поток поиск. |
 | CanTimeout | Gets a value that determines whether the current stream can time out. (Inherited from System.IO.Stream) |
 | CanWrite | Возвращает значение, указывающее, поддерживает ли текущий поток запись. |
 | Length | Получает длину потока в байтах. |
 | Name | Возвращает или задает имя потока. |
 | Position | Получает или устанавливает позицию в текущем потоке. |
 | ReadTimeout | Gets or sets a value, in miliseconds, that determines how long the stream will attempt to read before timing out. (Inherited from System.IO.Stream) |
 | WriteTimeout | Gets or sets a value, in miliseconds, that determines how long the stream will attempt to write before timing out. (Inherited from System.IO.Stream) |
Публичные Методы
| Имя | Описание |
 | BeginRead | Begins an asynchronous read operation. (Consider using System.IO.Stream.ReadAsync(System.Byte[],System.Int32,System.Int32) instead; see the Remarks section.) (Inherited from System.IO.Stream) |
 | BeginWrite | Begins an asynchronous write operation. (Consider using System.IO.Stream.WriteAsync(System.Byte[],System.Int32,System.Int32) instead; see the Remarks section.) (Inherited from System.IO.Stream) |
 | Close | Закрывает текущий поток и освобождает все ресурсы, связанные с текущим потоком. |
 | CopyTo | Overloaded. Reads the bytes from the current stream and writes them to another stream, using a specified buffer size. (Inherited from System.IO.Stream) |
 | CopyToAsync | Overloaded. Asynchronously reads the bytes from the current stream and writes them to another stream, using a specified buffer size and cancellation token. (Inherited from System.IO.Stream) |
 | CreateObjRef | Creates an object that contains all the relevant information required to generate a proxy used to communicate with a remote object. (Inherited from System.MarshalByRefObject) |
 | EndRead | Waits for the pending asynchronous read to complete. (Consider using System.IO.Stream.ReadAsync(System.Byte[],System.Int32,System.Int32) instead; see the Remarks section.) (Inherited from System.IO.Stream) |
 | EndWrite | Ends an asynchronous write operation. (Consider using System.IO.Stream.WriteAsync(System.Byte[],System.Int32,System.Int32) instead; see the Remarks section.) (Inherited from System.IO.Stream) |
 | Flush | Очищает буфер для этого потока и вызывает запись буферизованных данных в базовый поток. |
 | FlushAsync | Overloaded. Asynchronously clears all buffers for this stream, causes any buffered data to be written to the underlying device, and monitors cancellation requests. (Inherited from System.IO.Stream) |
 | GetLifetimeService | Retrieves the current lifetime service object that controls the lifetime policy for this instance. (Inherited from System.MarshalByRefObject) |
 | InitializeLifetimeService | Obtains a lifetime service object to control the lifetime policy for this instance. (Inherited from System.MarshalByRefObject) |
 | Read | Копирует байты из текущего буферизованного потока в массив. |
 | ReadAsync | Overloaded. Asynchronously reads a sequence of bytes from the current stream and advances the position within the stream by the number of bytes read. (Inherited from System.IO.Stream) |
 | ReadByte | Считывает байт из текущего буферизованного потока. |
 | Seek | Устанавливает позицию в текущем потоке. |
 | SetLength | Устанавливает длину текущего потока. |
  | Synchronized | Creates a thread-safe (synchronized) wrapper around the specified System.IO.Stream object. (Inherited from System.IO.Stream) |
 | Write | Записывает последовательность байтов в текущий поток и перемещает текущую позицию в этом потоке на количество записанных байтов. |
 | WriteAsync | Overloaded. Asynchronously writes a sequence of bytes to the current stream and advances the current position within this stream by the number of bytes written. (Inherited from System.IO.Stream) |
 | WriteByte | Записывает байт в текущую позицию в потоке и перемещает позицию в потоке на один байт. |
Защищенные Методы
Смотрите также